25 Aralık 2016 Pazar

BÖLÜM 9 - 2. Sezon bitti



Şu köşedeki hamburgerci dayı bile üzüldü be... Sezon sonuna kadar ligi 2.-3. götür ama sonra playoff yarı finalinde Denizlispor'a elene, olacak iş değil. 1 yıllık emek gitti. Ama üzülüyor muyuz, hayır tabi ki. Medya bizi küme düşecek takımların başında gösteriyordu ama biz ligi 3. bitirip playoff'da elendik. Artık önümüze bakmaktan başka çare yok. Ahlar vahlar bir şey değiştirmeyecek.

Siz siz olun sezon sonuna kadar takımda disiplini bırakmayın. Sezon sonlarına doğru geçen sene yaşadığımız düşüşü yaşadık. Yine bir taktik değişikliği ile kurtardık son haftalar yoksa 3. sırada bile olmayacaktık. Rakipler uyanık, taktiğinizi çözüyorlar ve ona göre oynuyorlar. Dikkat!

Yeni sezona başladık, uzun uzun geçtiğimiz sezonu irdelemeyeceğim şöyle bir özet geçelim ve ardından transfer dönemi ve yeni sezon başlangıcını birlikte yapalım.


Şu bir gerçek ki bu takım sezon sonu lig tablosunun üzerinde olmayı kaldıramıyor. Tecrübeli oyuncuları ve gençleri harmanlamıştım sırf bu sebepten ama terane.Bize artık kaliteli oyuncular lazım.

Denizlispor maçında yenildiğime bakmayın, ilk maç tek kale oynayıp net pozisyonlar kaçırıp 0-0 kaldık, ikinci maç yine tek kale oynadık ve rakip bir gol atınca paçalarımız tutuştur mecburen yüklenmek zorunda kaldık. Yüklenince 2. golü attılar ve kaynar sular boşaldı kenar kulübesinde bize. Bir golde biz attık ve maç bitti. Hadi onlar Süper Lig'e çıksa eyvallah derdim de çıkan Adana Demir oldu. Neyse yolları bahtları açık olsun.


2017 - 2018 sezonu sonu

- - - - - - - - -



Yeni sezonda neler olmalı?

Tabi ki üzüldük, kafa toplamak için kariyeri biraz kapattım. Böyle durumlarda bazen çabuk geçip transferler hakkında kafa yoramıyorum. Kafayı biraz dağıttıktan sonra geçtim ekran başına.

Öncelikle kalite olarak daha iyi oyuncular bulmak zorundayım. Bunun için serbest olacak olan oyuncuları araştırmaya başladım. Geniş bir havuz yoktu elimde. Biraz da oyunun beni mecbur bıraktığı oyuncuları almak zorundaydım.

Taktik olarak geçen sene ki son taktiğimle oynamayı düşünüyorum. Görevlerde değişiklik olabilir ancak diziliş klasik 4-2-3-1 olacak. İlerleyen yıllarda ön liberolu 4-1-2-2-1'e dönebilirim, hatta 4-1-5-1 bile olabilir. Duruma göre bakacağız.

Şimdi gelenleri ve gidenleri bir inceleyelim beraber. Takımımızdan ayrılan 3 oyuncu emekli oldu. Böyle oyuncuları artık almayacağım takıma. Bana hırslı oyuncular lazım.

GELENLER:


1 - Mike Feigenspan (ST/AMR/AML) - Alman oyuncudan forvette yarar sağlamaya çalışacağız. Kontralarda hızını kullansak yine yeter. Bruma etkisi yaratabilirsek ne mutlu. Defansif forvet görevi verebilirim bu oyuncuya.


2 - João Oliveira (DR) - Takıma kazandırdığım ikinci Portekizli. Kendisinden sağ kanatta faydalanacağız.


3 - Meyker Abdul Yabré (MC) - İtalyan oyuncu 23 yaşında. Ortasaha merkez de Jogo ile oynatmayı düşünüyorum.


4 - Pedro Rodrigues (DL) - Üçüncü Portekizlimiz 24 yaşında. Sol bek oyuncusu.


5 - John Malanga (DC) - Alman oyuncuda diğer oyuncular gibi serbest olarak katıldı takımımıza.


Hangi oyuncuyu ne kadara aldığımız yukarıdaki tabloda yazmaktadır.


Acılı bir yeni sezon başlangıcı

Son derece verimli bir sezon öncesi kamp programı geçirdik, sezonun başlamasına bir hafta kala sakatlıklar başladı ve 1. hafta itibari ile bu sakatlıklar tavan yaptı. Kimin ahı tuttu bilmiyorum ama ilk 5 haftaya maloldu bize bu sakatlıklar. Rezalet bir sezon başlangıcı yaptık.




Hiç birine değil de yeni forvetimizin ayağının kırılmasına ne diyorsunuz? Yukarıda 3 ay yazıyor ama o gün geçmiş hali. 5-6 ay uzak kalacak yazıyordu ilk başta. Neyseki şu anda 1 ay civarında bir süresi kaldı. Toparlanması etmesi biraz daha zaman alır tabi.

Sadece lig değil kupa maçına da sebep oldu bu sakatlık sıkıntısı. Gittik Çorum Bld.'ye elendik şaka gibi! Neyse ki sakatlıkların bitimiyle takım kendini buldu. Bir eksik forvetimiz kaldı, o da gelince bizden cacık olacak gibi.

Yeni sezon fikstürü ve puan durumu






9. Bölümün sonu.



- - - - - - - - 



NOT 1 : Görsellere tıklayarak büyültebilirsiniz.

NOT 2 : Benim için sizin "düzeyli derecede" eleştirileriniz çok çok önemli. Tavsiyelerinizi, yorumlarınızı, olumlu/olumsuz her türlü eleştirilerinizi aşağıya yoruma ya da sayfamızın Twitter adresine bekliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder