24 Aralık 2016 Cumartesi

BÖLÜM 8



- 2017-2018 SEZONU DEVRE ARASI -


Bir başka bölüm ile karşınızdayım. Her geçen bölüme baktığımda daha da fazla güçlendiğimizi görüyorum. Gerçekten sandığımdan hızlı bir aşama kaydediyoruz. Merdivenleri birer birer değil, ikişer ikişer atlıyoruz. Geçtiğimiz bölümde en son Alanyaspor'u 5-1 malup etmiş ve bölümü kapatmıştık. 


Çıkışımız devam ediyor

An itibari ile ligin 23. haftasındayız. Devre arasını geçtik ve tarih 19 Şubat 2018, günlerden Pazartesi.Her ne kadar Süper Lig'de büyük takımlar 1.lik için kapışsa da biz de aynı heyecanı PTT 1.Ligi'nde yaşıyoruz. Bu sene Türkiye Kupası'nda bir şeyler yaparız diye umuyordum ama benim rakibi küçümsemem yüzünden malesef erken havlu attık.

Geçen bölümde bahsetmiştim yeni taktiki dizilişimizden. Bu taktiğin en önemli yanı pasa dayalı oyun anlayışı olmasıydı. Kontra - Akıcı oyun yapımızla pas yaparak oyunu geride kurup, ilerde yavaşça çoğalıp ve en önemlisi sabırla oynayıp rakip kalede goller aramaktayız ve son derecede işe yarıyor gibi. Puan ve puanlar kaybettiğim maçlarda bile son derece akıcı oynuyoruz. Oyuncularımdan ve taktikten yana hiç bir şikayetim yok. Ama şunu söyleyeyim, Arif olmasaydı bu takım çekilmezdi, takımın beyni durumunda şu anda. 32 yaşına girdi, alternatifini bulmamız şart. 

Regenleri araştırmaya başladım yavaş yavaş. Geleceği sağlam, genç ve dinamik bir kadro yaratmak istiyorum. İhtiyar heyetine veda etmek lazım (sözüm Arif'ten dışarı). Büyük takımların oyuncularıma talip olduğu günleri merakla ve heyecanla bekliyorum.

Pasa dayalı futbol demiştim, ekmeğini yemeye başladık. Benim için çok önem arzediyor bu oyun yapısı. Topun hakimiyeti bizde olmalı maç boyunca. Avrupa kupaları falan da yok şu anda önümüzde. O yüzden baskımızı her ne kadar favori olmasak da hissettirmeliyiz rakiplere. Basın da bunu anladı artık, yüksek pas yüzdesinin önemi ile ilgili sorular yöneltiyorlar bana sık sık. Ligde ki topa sahip olma yüzdesi şu şekilde;



Oynadığımız maçlar ve kalan fikstür



- Güncel Puan Durumu -



Devre arasında bir kaç transfer yaptık onları tanıtmak istiyorum sizlere.


GELENLER:

1- Akram Tsagué ST ( Fransız - Nantes A2 ) Kiralık


2- Tiago Jogo MC ( Portekiz - Serbest ) 



GİDENLER:

1- Burak Bekaroğlu (DC) -----> Balıkesirspor (Süper Lig) - 60B
2- Sinan Uzun (ST)            -----> Bucaspor ( Tr 2. Ligi Beyaz Grup) - Kiralık
3- Onur Garip (ST)            -----> Kayseri Erciyesspor ( Tr 2. Ligi Kırmızı Grup) - Ücretsiz



Altyapı ne durumda?

Geçtiğimiz sene altyapımızdan çıkan gençlerden pek kayda değer kimse yok. En iyi üç tanesini üst takıma aldım. Rahat olduğum maçlarda son dakikalar oyuna alarak onları mutlu etmeye çalışıyoruz. İşte o üç genç arkadaşımız;

1- Mehmet Atay (DM)


2- Erol Afacan (ST)


3- Günay Seçgin (DOS,MC)



Çok gelecek beklediğimden değil maksat altyapı kültürünü aşılayalım diye oynatıyoruz bu çocukları. Zaten alt yapı tesislerimiz rezil durumda. Daha yolumuz uzun bu konuda, bir şeyler yapmaya çalışacağız.





8. Bölümün sonu.



- - - - - - - - 




NOT 1 : Görsellere tıklayarak büyültebilirsiniz.

NOT 2 : Benim için sizin "düzeyli derecede" eleştirileriniz çok çok önemli. Tavsiyelerinizi, yorumlarınızı, olumlu/olumsuz her türlü eleştirilerinizi aşağıya yoruma ya da sayfamızın Twitter adresine bekliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder