22 Aralık 2016 Perşembe

BÖLÜM 3



Öhöm öhöm, Evet o benim! İftiharla sunmak istiyorum bu gazete başlığını. Yaptıklarımı görmeleri bir hayli hoşuma gitti. Bu çıkışın şans eseri olmadığını biliyorlar en azından.


(18. Hafta) TSK 0 - 0 Niğde Bld.


Şu skor fazlasıyla canımı sıktı. Olabilir böyle skorlar diyebilirsiniz ancak rakip kaleci öyle kurtarışlar yaptı ki akıllara zarar. Muzaffer Sarıibrahim isimli arkadaşımızı kutluyorum buradan.Hayatının maçını çıkardı adam, nasıl 7.0 gibi az bir değerlendirme notu aldı anlamış değilim açıkçası. Emre'yi bu maç solda oynatayım dedim mevkisi olmadığı halde, çünkü istatistiklerimize baktığımda en fazla ortayı Emre yapmış. Yine de sağ kanattan Sadık Baş'ı kesmek istemiyorum. Emre sol kanatta tutmadı haklı olarak. Orada oynamaya alışık değil. Belki de her zaman ki gibi Furkan'ı koysaydım yenerdik kim bilir... 

İlk maçta Niğde'yi 2-0 yenmiştik ligin ilk maçında, şimdi 1461 Trabzon maçı hazırlıklarımıza başlayalım yavaştan. 9. sıradalar ve son 5 maçlarını (Tr Kupası dahil) kazanamamışlar, bunu değerlendirmek lazım. Tabi devre arası geldiği için bu maç 35 gün sonra oynanacak. 2-3 hazırlık maçı koymayı düşünüyorum çünkü kupa maçımız da yok. Oyuncuların kondisyon seviyesini iyi tutmak lazım.


19 Aralık 2016 Devre Arası

Çok iyi bir ilk yarı geçirdik, en yakın rakibimiz İnegölspor ile aramızda 9 puan var. Bu avantajı ligin ikinci yarısında iyi kullanmamız lazım. Sert bir düşüşte bütün emeklerimiz boşa gider ve koca bir sezon yalan olabilir. Bu da tabi ki her ne kadar hedefimiz küme düşmemek olsa da istemediğimiz bir durum. Mütevaziliğimizi koruyacağız bütün sezon boyunca. Oyuncular en küçük bir tavizde gevşeyebilir. Elimizden geldiğince moralleri yüksek tutuyoruz. Moraller takımın oyun performansını inanılmaz derece etkiliyor. Bu yüzden takım konuşmaları, yedeklerin kullanımı, oyuncu bireysel konuşmaları bir hayli önem arzediyor. Bunlara dikkat edeceğiz.


İlk yarı bitimi itibari ile takımımızdaki en golcü isim, Çaykur Rize'den kiralık olarak oynattığımız forvetimiz Ozan Papaker ve bence takımın yıldız oyuncusu Arif.

En yüksek ortalama puana sahip olan ise bu sene iki kere sakatlık geçiren (birisi 3 hafta, diğeri 2 hafta olmak üzere) Savaş Yıldızhan.


Sürekli Arif'i ön plana çıkarıyorum ancak bu takımın ikinci yıldızı da Savaş'tır benim gözümde. Uzun süreli sakatlıklar geçirdiği halde her iyileştiğinde kaldığı yerden devam ediyor. 

Takımımızın iyi ve kötü yönlerinden bazıları ise şöyle;


Rakiplerimizle oynarken bunları gözden geçirmeyi ihmal etmiyoruz. Bu artılar ve eksiler bizim takımımızın kimliği, kimyası.

4. Bölüm devre arası ile alakalı olacaktır, şimdilik görüşmek üzere.



3.Bölümün sonu.




- - - - - - - - 




NOT 1 : Görsellere tıklayarak büyültebilirsiniz.

NOT 2 : Benim için sizin "düzeyli derecede" eleştirileriniz çok çok önemli. Tavsiyelerinizi, yorumlarınızı, olumlu/olumsuz her türlü eleştirilerinizi aşağıya yoruma ya da sayfamızın Twitter adresine bekliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder