30 Aralık 2016 Cuma

BÖLÜM 13 - Transfer Dönemi



Yeni sezon başlıyor

Sonunda Süper Lig'deyiz. Lig yükseldikten sonra hedefleri gerçekçi ve yerine koymak lazım. Kesinlikle bir sürpriz beklentim yok. 14. olabilirsem benim için başarıdır bu yıl. Bir müddet mütevaziliğimizi korumaya devam edeceğiz.

Anlayamadığım bir konu var ya da ben yanlış biliyorum. Belli standartların altında stadyumlar Türkiye Süper Ligi'nde kabul edilmiyor diye biliyordum ben ancak bizim takım 2.200 kişilik stadyumda yeni sezona devam ediyor. Ben ya başka bir stadyumda oynarız ya da geliştirilir diyordum ama çulsuzuz işte. 1700 civarı kombine sattık gerisi de deplasman tribünü zaten. Stadyumdan gelirimiz aşırı derece düşük, en kısa zamanda bunu yükseltmek lazım.



Evet durum budur. Medya bizi 17. gösteriyor. Eğer bu sene iyi kadro yapamayıp düşersek çok motive kaybı yaşarım bu kariyerde. Zaman kaybına tahammülüm kalmadı o yüzden kolları sıvayalım!

Yaz dönemi gelip oyuncular tatile gider gitmez oyuncu araştırmasına başladım hemen. Önceliğim sözleşmesi biten-bitecek olan oyuncular oldu. Ayrıca kiralama yöntemiyle büyük takımlardan kaliteli gençler toplama fikrimde vardı. 3. seçenek ise bonservis hakkımızdan dikkatli şekilde kullanıp kadromuzu ideal bir şekilde doldurmaktı. Bu üç maddeyi aşağı yukarı yerine getirdiğimi düşünüyorum.




Son 4 yılın şampiyonları bunlar. Transfer döneminde Beşiktaş çok kilit transferler yaptı, bu sene ben Beşiktaş'ı favori görüyorum ama tabi ki belli olmaz. Geçen sene PTT'de Adanaspor acaip transferler yapmıştı ancak kötü performans sergilemişti.

Bu sene de alacağım oyunculara göre taktik şekillendireceğim. Daha sonra ki seneler taktiğime göre oyuncular almayı düşünüyorum. Şu an böyle bir lüksüm pek yok gibi.


GELENLER     -     GİDENLER


NOT: Görselleri ayrı sekmede açmayı unutmayın

Hazır olun liste bir hayli uzun olacak. Öncelikle şöyle bir topluca özet geçelim isterseniz;




Gelenlere toplamda 1.5 MN harcadık, gidenlerden ise 135B kazandık. Giden oyuncularımıza "yolunuz açık olsun" diyor ve kendilerine gittikleri kulüplerde başarılar diliyoruz.

1 - Tim Skarte (MR-AMR)


2 - Fahd Moufi (DR)


3 - Jack Thomas (MC)


4 - Arif Ekin (ML-AML)


5 - Berat Çetinkaya (DC)


6 - Florimond Smars (DC)


7 - Ertuğrul Ersoy (DC)


8 - Milislav Popovic (ST)


9 - Patrick Pflücke (AMC)


10 - Juan Steven (ML-AML)


11 - Cumhur Yılmaztürk (MC)


12 - Armağan Türk (GK)


13 - José María Cancela (GK)


14 - Ali Özdoğan (DMC)


15 - Francesco Scarpa (ST)




TRANSFER RAPORU


Bayern'den kiralık gelen Ali Özdoğan'dan (DMC) yüksek verim bekliyorum. Gelecekte çok çok iyi olacağı kesin ama bizde olmayacağı da kesin. Yıldız potansiyelli oyuncu. Aynı şekilde Cesena'dan kiraladığım Scarpa'dan da aynı verimi bekliyorum. 

Kalecilerim bi hayli düşük seviye. Daha iyilerini inanın bulamadım. Bütçe çok zorluyor bizi. Tuzla değil de başka bir takımla kariyer açsaydım muhtemelen daha rahat olabilirdim ancak bu takım cidden kaynak yaratamıyor.

Defanslarım iyi diye düşünüyorum. Sol bekimiz aynı kaldı zaten ancak diğer üçü de fena değil.

Orta sahamızda bir çok alternatif yarattık. Henüz dizilişe karar vermedim, kim oynar kim yedek kalır bilemiyorum. Hazırlık maçlarında göreceğiz.

Forvette ise Popovic ve Sinan'ın yedek olacağı kesin.




Genel itibari ile düşük seviyedeki takımlarla hazırlık maçları oynadık ve dolayısıyla rahat kazandık. Aynı kolaylığı ligde kesinlikle beklemiyorum. Çok zor bir sene bizi bekliyor gibi hissediyorum. Hazır mıyız değil miyiz tam emin değilim. 

Diğer bölümde görüşmek üzere.



13. Bölümün sonu.


- - - - - - - - - - -




NOT : Kariyer hakkında her türlü fikir, eleştiri ve önerilerinizi aşağıda yorum kısmına yazabilirsiniz. Her türlü önerinizi değerlendiremeye çalışacağım.

NOT : Görselleri tıklayarak büyültebilirsiniz.



0 yorum:

Yorum Gönder