23 Aralık 2016 Cuma

BÖLÜM 5


Yeni bir bölümde tekrar merhaba, bildiğiniz üzere en son hazırlık maçlarını bitirmiştik ve lige başlayacaktık. Ben bir önceki bölümde hazırlık karşılaşmalarının sonuçlarını size vermeyi unutmuşum. O sonuçlarla yazımıza başlayalım isterseniz;


Sonuçlar önemli değil demiştim, zaten ligin ilk yarısı boyunca oynayamayan oyuncuları oynattım. Açıkçası neden yedek olduklarını kanıtladılar bu maçlarda. Maç sonu istatistiklere girdiğimde pozisyon sayımızın azlığı bir hayli canımı sıktı.İyi ki çok sakatlık olmuyor da bu çocuklara muhtaç kalmıyoruz. Neyse olabilir böyle şeyler biz işimize bakalım, önümüze bakalım

Ligin ikinci devresine "inanılmaz kötü" demeyeceğim çünkü hedeflerimizi belirtmiştik, şu an sürpriz bir takımız ancak yine de ilk 18 hafta sonunda göstermiş olduğumuz performans ile bunu karşılaştırınca bir hayal kırıklığı oluyor insanda. Yanlış anlamayın, yenilgi serisine girmedik ama kazanamadık da adam gibi.


(19-20-21-22-23-24-25. Haftalar - 2.Lig Kırmızı Grup)



Galibiyete hasret bir haldeyiz şu anda. Nedenini anlamadım ama en iyi oyuncularım bile form grafiğinde düşüşte. Zannedersem ufak ufak liderliğin getirdiği baskılar olmaya başladı. Hepsiyle tek tek konuştum formuyla alakalı, hak da verdiler ancak sonraki maç (en son Ankaragücü maçı) yine aynıydı. Takım olarak bir eksiğimiz var. Antrenman programında değişikliğe gidebilirim. Az yiyoruz ama atamıyoruz. Az yiyoruz evet ama sayısız pozisyona giriyor rakip. Hele yukarda gördüğünüz Eyüpspor maçı var ki yani maç bitmek bilmedi. Kalecimiz devleşti.


21 şuta karşılık 5 şut. Kalecimiz kendinden geçti maçta. Buna bir çözüm bulmak lazım. İlk işim takım toplantısı yapmak olacak. Bakalım bir değişim olacak mı. Lig boyunca lider gelip de böyle düşüş yaşamak can sıkıyor biraz. İşin tuhafı takım toplantısı yapmaya bir neden de yok. Çünkü moraller çok çok iyi.



Ben şimdi bu moralli oyunculara nasıl konuşma yapayım? Yapılmaz ki yani adamlar hayatından memnun. İşaretli kısımda "son 5 maç" performans puanlarına bakınca bir problem görüyoruz ama. 4 oyuncumla sözleşmem bitiyordu. Yeni sözleşme istiyorlar, durum bununla da alakalı olabilir. En kısa zaman da çözmem lazım bu olayı.

Lig sonunda, 6. Bölüm'de görüşmek üzere.




5. Bölümün sonu.




- - - - - - - - 




NOT 1 : Görsellere tıklayarak büyültebilirsiniz.

NOT 2 : Benim için sizin "düzeyli derecede" eleştirileriniz çok çok önemli. Tavsiyelerinizi, yorumlarınızı, olumlu/olumsuz her türlü eleştirilerinizi aşağıya yoruma ya da sayfamızın Twitter adresine bekliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder