31 Aralık 2016 Cumartesi

BÖLÜM #15

Puan Tablosu


Tuzlaspor şampiyonluğa "bile" yakın

Ben bu kadroyla böyle bir çıkış beklemiyordum. Dayanamadım bir ara bölüm yapayım, bilgilendireyim istedim sizi sezon bitmeden.

Ligin bitimine 5 hafta var ve çok güzel durumdayız. Avrupa kupalarına, lige çıktığım ilk sene gittiğimi düşünemiyorum. Şu anda en az yıllık maaş ödeyen takımız oyuncularına. Dolayısıyla sezon sonuna geldiğim halde kasamızda 10 MN var. Sene başında yoktu bu para takımda. Bu kulüp de bu kadar parayı ömrü hayatında bir arada görememiştir.

Canımı çok sıkan bir şey oldu dün gece hemen onu belirteyim. Ali Özdoğan (Bayern'den kiralık gelen) malesef Osmanlıspor'la bonservis bedelsiz anlaşmış. Benim bundan öyle ya da böyle haberim olmadı, gelen mesajı kaçırmışım büyük ihtimalle başka bir şeye konsatreyken. Çok moralim bozuldu dün gece çünkü bu adamla sözleşme yeniler Bayern, bende parası neyse verir alırım sene sonu diyordum. Adam bedava gitti hemde Osmanlı'ya. Bu sene takımın omurgalarından biriydi. İlerde yine almayı düşünüyorum.

Asistanımızı değiştirdik. Artık yönetim kulübe para girmeye başlayınca keseyi açtı. Yıllık maaşı artırmayı teklif ettik kabul ettiler. Asistanımzın adı İngiliz ve 58 yaşındaki Paul Bracewell;



Ligdeki durum

Şu anda 4. sırada ve lider Başakşehir'in 5 puan gerisinde yer alıyoruz. Küme düşmeme hedefinden şampiyonluk rüyaları görmeye başladık ilk seneden. Sezon içerisinde flash sonuçlarımızda oldu. Aşağıda ki grafikten inceleyebilirsiniz.


Ben hayatımda böyle saçma bi fikstür de görmedim onu da tekrar belirteyim. Başakşehir, Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaaray ile sırasıyla maç yaptık. İyi atlattığımızı düşünüyorum yine de.

Geçtiğimiz sezon PTT Ligi'nde Final maçında 119. dakikada golü atamasaydım şu an muhtemelen küme çıkmaya uğraşıyor olacaktım. Kariyerimin kader anlarından biri olarak yazıyorum buraya.

4-3-3 'ün çok artısını gördüm taktiki dizilişi değiştirerek. Sizlere ligler ilgili bir kaç istatistik göstermek istiyorum;


Sevgili dostlar, yukarıda mavi ile içine aldığım bölümler başarımızın sırrıdır "ne kadar pozisyon, o kadar gol". Forvetlerimiz kaliteli ve kendi görevlerinde oynamadıkları halde bu verimi aldım. Bu sene artık kendi taktiğime göre adamlar almayı planlıyorum. Biraz para harcayalım değil mi?

İlk 5 'leri paylaşacağım sizlere.

Topa sahip olma (%54.31)



Başarılı kafa topu (1537)



Sarı kart (66) - "biraz agresifiz galiba"



Başarılı orta "lider"



Kapasiteye göre ortalama seyirci



Tabi ki lideriz. 2.200 kişilik stadı dolduramayacaksak zaten kalmayalım bu ligde. Taraftarımız stadyum istiyor yönetim!! 1.5 seneye 4.800 kişilik yeni stadımıza taşınıcaz. Bakalım ismi ne olacak.

Yıllık ücret tablosunda sondan birinciyiz. Ligde en az yıllık maaş veren takımız diyebilirim yani. Buda bizi bu yıl içinde şahane bir kâra götürdü.

Son 5 maçımızı oynayacağız şimdi. Sezon sonu yazısında, 16. bölümde görüşmek üzere.



15. Bölümün sonu.


- - - - - - - - - - -




NOT : Kariyer hakkında her türlü fikir, eleştiri ve önerilerinizi aşağıda yorum kısmına yazabilirsiniz. Her türlü önerinizi değerlendiremeye çalışacağım.

NOT : Görselleri tıklayarak büyültebilirsiniz.


0 yorum:

Yorum Gönder