29 Aralık 2016 Perşembe

BÖLÜM 12 - 2019/20 Sezonu Tam Özeti



BİTTİ BU İŞ!

Stresi iliklerimize kadar hissettik ancak başardık, 4 yıl sonra Türkiye Süper Ligi'ndeyiz!

Daha önce de söylemiştim, uzun süredir FM oynuyorum ancak ben böyle stresli ve sinir bozucu bir final maçı oynamadım.


Şu maçın 90 dakikası 2-2 bitti inanılır gibi değil. Maç boyunca öyle pozisyonlara girip kaçırdık ki size anlatamam. 1-0 öne geçtiğimiz ve adeta hazırlık maçı rahatlığında keyifle maçın bitmesini beklediğimiz maçın 80. dakikasında sezon boyunca sol kanatta yıldızlaşan Orofino'nun akıl almaz hatasında rakip golü buldu. Uzatmalara giden maçta rakip öne geçti. Bitime tam 1 dakika kala 119. dakikada 2-2 yaptık ve penaltılarda kazandık. Galibiyetin sevincini stresten adam gibi yaşayamadım bile.

Neyse iyisiyle kötüsüyle zor günlerin çoğunu atlattık. Şimdi iyi bir kadro kurma zamanı ve Süper ligde kalmaya yetecek puanı toplamamız gerekiyor.


Sezon boyunca neler yaptık?

Sakatlıklar tabi ki peşimizi bırakmadı. Sezona AMC'de fiziği iyice yerle bir olan Arif'in yerine altyapımızdan çıkan Enes Tran'la başladık. Harika da oynuyordu ancak malesef çapraz bağları koptu ve 6 ay sakatlandı. Bu sezonu bir şekilde atlatırız diye düşündüm ancak umarım döndüğünde eski formunu yakalayabilir. Sezon şu anda bitti ancak hala 2 ay sakat. Yaz sonunda yeni sezonda hazır olmuş olur. 

Oyuncularımın performasını değerlendirmem gerekirse; 

İki portekizli defansif bek oyuncum harikalar yarattılar diyebilirim.Zaten sol bekteki Pedro Rodrigues takımın en önemli oyuncusu konumunda gösteriliyor. Onunla yenim sözleşme yaptık ancak sağ bekimiz Süper Lig için yetersiz. Yaz döneminde kontratı bittiği için takımdan ayrılacak. Oyuncuların profillerini önceki sayılarda bulabilirsiniz.

Stoperlerim günü kurtardı. Ne iyi ne de kötülerdi. Genel olarak Okan Duran - Murat Cömert'i oynattım. Her ikisi de 3 senedir takımımızda.

Kanat oyuncularımızdan sol kanatta oynayan Orofino, final maçı haricinde harika performans sergiledi lig boyunca. Torino'dan kiralık olarak gelmişti bize.

Orazio Orofino


Sağ kanatta yer alan Lokman Akyıldız ise fena oynamadı. Kanatlarımı ters ayaklı oynattım bu arada. Sağ kanattaki oyuncumu sol ayak, sol kanattaki oyuncumu da sağ ayaklı seçtim. Çok katkısını gördüm sene içerisinde tavsiye ederim.
Lokman Akyıldız


Orta ikilide ise geçen sene transfer ettiğim Yabre ile (9. bölümde profili mevcut) bu sene Karşıyaka'dan bedelsiz aldığım Mustafa Aşan'ı kullandım.
Mustafa Aşan


Forvette çeşitli alternatifler yarattım bu sene. Geçtiğimiz seneler çok sıkıntı yaşadım bu konuda, o sebeple 3 forvetim vardı taktiğimin 1 forvetli olmasına rağmen.

Geçen senelerde takımımızda yer alan Sinan, geçtiğimiz sene transfer ettiğimiz hatta uzun süre sakatlanan Mike Feigenspan ve son olarak bu sene Chelsea'nin altyapısından çıkıp serbest kalan JakeCampbell ile anlaştık.
Jake Campbell


Bunların dışında bir de Dilhan Sagun 'dan çoğu maçta faydalandım. Enes ve Arif'in yokluğunda iyi idare ettiği. Kendisini FC Sochaux-Montbé'den kiraladık.
Dilhan Sagun

Üst lige yükselmemdeki kahramanlar işte bunlardır. Bir çoğu bu sene değişecek ancak hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyoruz.


Bu sezon ki genel performans tablosunu size göstermek istiyorum;

Görseli farklı sekmeden büyütünüz


Gördüğünüz gibi sırtlayıcı bir forvetim yok. Goller parça parça farklı oyuncular tarafından atılmış. Ancak alt ligde önemli olan lig çıkmaktı, bunu da başardık.




Yukarıda verdiğim sakatlık listesi ligin bitimine son 2 hafta kalan sakatlık listem. Çoğu kilit oyuncularımdan oluşuyor. Belki bunlar sakatlanmamış olsa 2. olarak direk çıkabilirdik. Çok uğraştık sakatlıklarla son 2 sezon.



Bu kardeşimizi de tanıtmamıştım sizlere ancak 3 sene önce 28B'ye Karabükspor'dan almıştık. Sırasıyla Silivrispor ve 2 sene Bucaspor olmak üzere toplam da 3 sene kiraya verdik. Performansını aşağıda paylaşacağım. Önemli olan şey ise Türkiye 3. Ligi'nde yılın genç oyuncusu seçilmesi. Bu sene kiraya vermeyeceğim. Yedekte olacak.



- İzlenen oyuncularımız -


Jake Campbell - kendi ülkesinin takımı Ipswich tarafından izleniyor.

Dilhan Sagun - bu oyuncuyu almaya çalışıcaz eğer uygun bir fiyat verirlerse. Şu anda Antalyaspor ve Rizespor tarafından da izleniyor.

Mike Feigenspan - Duisburg ve Konyaspor tarafından izeniyor. Elimizden çıkaracağız oyuncuyu. Emekleri için teşekkür ediyoruz.


2020/21 sezonu için hazırlıklar



Fazla bir bütçemiz yok gördüğünüz gibi. Ama tabi ki Tuzlaspor tarihi boyunca 3.8 MN bütçe de görmemiştir. Elimizden geldiğince ücretsiz oyuncu alacağız, zaten başka seçenek yok gibi. Asıl amacım genç yetenek regenleri doldurmak ama 2-3 sene içinde yapılabilecek bir şey bu. 

Bu sene hedefimiz kümede kalma olacak.

Diğer sayımızda yeni sezon hazırlıkları hakkında bilgi ve transfer raporunu sizlere sunacağım, şimdilik görüşmek üzere.



     12. Bölümün sonu.



- - - - - - - - 


NOT 1 : Görsellere tıklayarak büyültebilirsiniz.

NOT 2 : Benim için sizin "düzeyli derecede" eleştirileriniz çok çok önemli. Tavsiyelerinizi, yorumlarınızı, olumlu/olumsuz her türlü eleştirilerinizi aşağıya yoruma ya da sayfamızın Twitter adresine bekliyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder