23 Aralık 2016 Cuma

BÖLÜM 7 - Transferler



Yeni sezona start verdik yavaş yavaş ancak öncelikle bu bölümde sizlere yaptığımız transferleri tanıtmak istiyorum.

Ağırlık olarak görseller olacaktır bu bölümde. Maksat oyuncular hakkında bilgi sahibi olabilmeniz.

NOT: Bu sene taktiğimizi klasik 4-2-3-1'e çevirmeye karar verdim. Daha dengeli bir oyun görmek istiyorum.

Yaptığımız transferler içerisinde ilk 11'imizi oluşturduğumuz kadro ve bu kadroyu oluşturan oyuncular şu şekilde;




- FORVETLERİMİZ -


Seddar Karaman 


Sinan Uzun



- ORTASAHA OYUNCULARIMIZ - 


Arif Şahin


Feridun Kıroğlu


Aykut Erdoğan


Kubilay Aktaş



- DEFANS HATTIMIZ - 


Uğur Aktaş


Burak Bekaroğlu



Okan Duran



Carlos Edwards




 -KALECİMİZ -


Morten Jensen




Bir önceki bölümden hangi futbolcuyu ne kadara aldığıma bakabilirsiniz. Bir takımla ne kadar iyi oynayacağınız, aldığınız oyuncuların bonservis bedeline bağlı değildir. Gördüğünüz üzere çoğunu ekmek parasına aldım.

Bu bölümde size bir spoiler verecektim ligde nasıl gittiğime dair ama direk sonuçları ve puan durumunu paylaşmaya karar verdim. Tek tek maçları irdelemek biraz zaman alacak çünkü. Ligde yine beklenmedik bir çıkış yakaladık. Aslında geçen sene ki taktiğimle başladık lige. Kötü de değildik ama maç içerisinde klasik 4-2-3-1 denemeye başladığımda gördüm ki çok daha iyi oynuyorum. Ufak müdahalelerle taktik yerine oturdu. Son kullandığım hali demin yukarıda paylaştım. Şu anda ligde fikstürümüz ve puan durumumuz şu şekilde;






Sezona tek forvette Sinan ile başlamıştık ancak verimli performans alamadım. Seddar Karaman pozisyon zenginliği ve kalitesi konusunda bir tık üste taşıdı bizi. 

Şu anda durum böyle. Ne yazık ki Tr Kupası'ndan elendik. Rötasyona gitmek, rakibi hafife almak benim hatam oldu. Sağlık olsun, Süper Lig'e çıkalım başka bir şey istmeiyorum.

Diğer bölümde görüşmek üzere, esen kalın.




7. Bölümün sonu.



- - - - - - - - 




NOT 1 : Görsellere tıklayarak büyültebilirsiniz.

NOT 2 : Benim için sizin "düzeyli derecede" eleştirileriniz çok çok önemli. Tavsiyelerinizi, yorumlarınızı, olumlu/olumsuz her türlü eleştirilerinizi aşağıya yoruma ya da sayfamızın Twitter adresine bekliyorum.











0 yorum:

Yorum Gönder