26 Şubat 2017 Pazar

Kariyer Önerisi " Karlsruhe "


Herkese merhaba, artık her Pazar sabahı bir takım önerisiyle karşınızda olacağım. Belki takım bulamayan, bulmak isteyen kişilere faydası olur.

Bugün karşınızda Almanya 2. Ligi takımlarından Karlsruhe var. Kulübe baktığımızda en dikkat çekici noktalarından birisi altyapısı ve tesisleri. Bulunduğu lige ve konuma oranla tesisleri bir hayli üst düzey olan Karlsruhe, benim gibi altyapı ve tesislere önem verenler için gayet zevkli bir kariyer olabilir. Ben sizlere blogda genellikle hep bu tarz kulüpler öneriyorum dikkatinizi çekmiştir. Biraz da benim tarzım bu aslında. Ancak ilerleyen haftalarda tabi ki farklı tarz takımlara da yer vereceğim.




Karlsruhe, Almanya'nın güney batısında, Baden-Württemberg eyaletine bağlı, Fransız-Alman sınırındaki şehir. Stuttgart'ın 65 km kuzeybatısında yer almakta ve nüfusu 291.959'dur.




Stadımız olan wildparkstadion, 29.699 kişilik ve taraftar kitlesi de fena değil. Bu tabi ki sizin başarınıza oranla artacaktır ancak taraftar profiline baktığımızda potansiyeli fazla olan bir taraftar topluluğu.




Almanya liginde Türkiye'deki gibi yabancı sınırı olmadığı için biraz daha rahat kariyer yapma imkanına sahip olabilirsiniz. Sırasıyla yazacak olursak;


  • Yabancı sınırlaması - Yok
  • AB Uyruklu sınırlama - Yok
  • Kulüpte bulundurulabilecek yabancı oyuncu sınırlaması - Sınırsız
  • Sahaya ilk 11'de çıkacak yabancı sayısı - Sınırsız
  • En az 12 Alman futbolcu kadroda bulunması şartı var. En az 8 futbolcu ise altyapıdan yetiştirilmeli.

Yani gönlünüzce yabancı oyuncu alıp yetiştirebilir, alıp satabilirsiniz, tabi altyapılardan çıkan regenlerden fırsat kalırsa. Bildiğimiz gibi Almanya bu konuda oldukça gelişmiş bir ülke.


Tesislerimiz ve kulüp profili:





Medya bizi ilk sezon için 9. gösteriyor ancak siz bunun fazlasını yapabilirsiniz. Ben genellikle ilk sezon transfer bütçesini kapatıyorum takımlara, daha gerçekçi oluyor.

Artılar - Eksiler



Müzemiz:


Kadro Yapısı:



Yukarıda bulunan görselde hangi oyuncunun, hangi mevkide ne kadar verimli olduğunu ve kadro yapısını görmektesiniz. Bu dizilime göre şöyle bir taktik ve diziliş ortaya çıkabilir;




-----------------




Kulüp Finansı:




Ekstra olarak sizlere kendi oynadığım kariyerden bazı görseller paylaşmak istiyorum. Şu anda St. Pauli ile birlikte multiplayer kariyer yapıyoruz. Ben Karlsruhe, diğer rakip ise St. Pauli. Aşağı yukarı lig sonlarına geldik ve ikimiz açısından da işler yolunda gidiyor. Benim lig tahmini 9, St.Pauli'nin ise 10. olduğu halde ilk 2 sırayı paylaşıyoruz. Böyle devam ederse sene sonunda ikimizde playoff a gerek kalmadan Bundesliga'ya çıkacağız. Doğru tercihler ve taktik ile medya tahminlerini yanıltabilirsiniz.

Tarih an itibari ile 5 Mart 2017, güncel durum şu şekilde;



Transferler;






0 yorum:

Yorum Gönder