25 Mayıs 2018 Cuma

Hazır olun, yepyeni bir kariyer hikayesi başlıyor!



Uzun zamandır takip edenler bilir, bu blog üzerinden bir çok rehber yazısı, oyuncu tanıtımı, FM ile alakalı bir çok bilgi paylaşımı yapmıştım. Geçtiğimiz sene veritabanımızı bir websitesine geçirmiştim ancak blog konseptine dönmeye, özümüze dönmeye karar verdim. Umarım sizler de memnun kalırsınız.

Nerede Kalmıştık?

Son yazı dizimiz olan " Tuzlaspor yazı dizisi " ni bir hayli takip eden olmuştu. Konuyla alakalı onlarca pozitif ve yapıcı yorumlar ve geri dönütler aldım. Biraz da bu yorumlarınız beni yeni kariyere tetikledi. Ancak bu sefer bir fark olacak, yeni çıkacak bu kariyer dizisini sevgili Yiğit ile birlikte yapacağız. Yani iki farklı takım, iki farklı hikaye olacak. Bu hikayeleri ise size elimden geldiğince detaylı şekilde betimlemeye çalışıcam.

Gelecek hafta başlıyoruz, şimdiden çayınızı kahvenizi hazırda tutun.

Şu anda bir karar verme aşamasındayız ikimizde, hatta ben karar verdim diyebilirim. Türkiye 2. Ligi'nden birer takım yöneticez. Tabi ki ikimizde taktiklerimizi hazırladık ve bu taktiklere uyacak oyuncular barındıran kulüpler bakıyoruz. Geçtiğimiz sene Tuzla ile oynarken, takıma göre bir taktik yapmıştım ve zamanla kendi istediğim taktiğe doğru çevirmiştim. Ancak bu sefer tamamen kararlı bir şekilde gelicem kulübün başına.

Taktiğimiz ön liberolu 4-1-2-2-1 olacak!

Neden böyle bir diziliş seçtim? Açıklayayım; şimdi öncelikle ön liberolu taktik yapmayı her zaman çok sevmişimdir. Hem daha garantici oynayabiliyorsun, kontra oynayabiliyorsun, kolay rakibe karşı oynayabiliyorsun, yani kısacası her takıma karşı çok standart bir taktik. Mesela DMC yerine AMC kullansam bu sefer defansta aksayabiliyor takım, özellikle alt liglerde. Tabi ki maçına göre DMC yerine AMC de kullanabilirim ama bu planı bozmayı pek düşünmüyorum açıkçası. Zamanla fikirler değişebilir kesin konuşmamak lazım.

Takımımız Fethiyespor!

Evet takım seçimim bu şekilde oldu. Şu an rakibin takım haberini bekliyorum. Muhtemelen yarına kadar sayın hocam Yiğit'de karar verir ve haftaya da başlarız oyuna. Her ne kadar sizinle paylaşmasam da geçtiğimiz sene Tuzla kariyerinden sonra bir St. Pauli & Karlsruhe kariyerimiz var kiiiiii... 7-8 sene sürdü ve Bundesliga'yı, Avrupa'yı ağlattık. Aslında yazılmalıydı o kariyer, neyse şimdilik sadece o bıraktığımız senedeki oyuncu görselleri kaldı hatıra olarak.




Diziliş ve talimatlarımız genelde bu yönde olacak.


Kilit oyuncumuz, kalecimiz Eser Altın. Onun dışında forvetimizi beğeniyorum, bizi bu sezon eğer ağır bir sakatlık yaşamazsa taşıyacağını düşünüyorum. İşte Üstün Bilgi;


Eksikleri çok fazla evet ancak fiziğini kullanırsa çok kaçırsa bile çok atacak.

Bu arada medya tahminimiz 5. Tabi ki ben 1. olmak ve seneye kesin bir şekilde 1. Ligde olmak istiyorum. 

Bizim silahlarımız hazır, Sir Yiğit, sizin silahlarınız kim?


0 yorum:

Yorum Gönder