21 Şubat 2017 Salı

Duvier Riascos




  • TAKIM
- Bonservisi yok ve boşta

  • MEVKİ
- Santrafor

  • YAŞ

- 30 (26/6/1986)

  • ÜLKE

- Kolombiya

  • AĞIRLIK / BOY

- 71kg / 180cm


  • YILLIK ÜCRETİ

- 0

  • BONSERVİS BEDELİ

- 0

  • KONTRAT BİTİŞ ZAMANI

- Bonservisi elinde.

  • OYUNCU HAKKINDA
Hangi takımlara gelmeyi kabul edip etmeyeceğini pek bilemiyorum ancak ben Beşiktaş kariyerimde kullanmıştım bu seride. Tamamen 3 forvetli sistemde rötasyona yönelik aldım ancak oyuncu kulüp tarihine geçti. İlk sezonunda 27 maçta 31 gol attı ligde. Şampiyonlar liginde ise vasattı, hiç gol atamadı, dolayısıyla 2.2 'ye Nice'e sattım. Forvet sıkıntısı çekenler için bir numaralı tavsiyemdir.


ARTILARI

Ligde sizi rahatlıkla taşıyacaktır, tabi ki bunda taktiğinizin oyuncuya uygunluğu da önemli bir faktör. Kendisine uygun bir rol ve dizilişte karşı karşıya bol bol pozisyona giriyor ve kolay kolay da kaçırmıyor. Konsantrasyonu ve topsuz alan koşularının iyi olması onu bol bol gol pozisyonuna sokuyor. Fiziği üst düzey olmasa da sizi 1-2 sene idare edecektir.


EKSİLERİ

Küçük maçların büyük adamı kendisi, malesef Avrupa maçlarında iş yapmıyor. Bitiriciliği düşük olmasına rağmen ligde çok gol atıyor fakat bu artı onu Avrupa'da taşımıyor.




2016 


GOL REKORU



2018




















0 yorum:

Yorum Gönder