18 Kasım 2014 Salı

Taktik | Yüksek pas yüzdesi, sayısız gol pozisyonu sayısı

Merhabalar,

bugün sizlerle hem bir taktik paylaşmak hem de Beşiktaş ile kariyer yapacak olan arkadaşlar için tavsiyelerde bulunmak istiyorum.

Geçtiğimiz sene yani FM 2014'te Beşiktaş gerçekten çok sıkıntılıydı. Gerek mali açıdan (gerçi şimdide fakirliği iliklerinize kadar hissediyorsunuz), gerekse oyuncu ihtiyacı bakımından. Bu sene gelecek vadeden bir çok oyuncu var kadronuzda ve doğru taktik ile rahatlıkla şampiyon olabilirsiniz. Bugün sizlere bir taktik vereceğim. Taktik bana ait değil onu belirteyim bir yanlış anlaşılma olmasın. İnternet üzerinden bulduğum bir taktik. 15.1.3 versiyonunu oynuyorum şu an yani son versiyon. Taktik dizilişimiz şu şekilde;





Taktik ile bolca pozisyona giriyorsunuz. Bazen 35-40 şutunuz olabiliyor maçta. Pas oyununa dayalı ve kanatları son derece etkili kullanmamızı sağlayan bir taktik. Kanat oyuncularınız iyi olsun yeter. Ortadaki 3 oyuncunuzun pas özelliği iyi olsun. Ben ortasahaya bir oyuncu ve sağ beke bir oyuncu aldım. Linnes ve Leandro Donizete. Sağ bekde Linnes fark yaratıyor, Serdar ile idare ederim demeyin. Donizete ise Oğuzhan'ın pas özelliğini düşük bulduğum için aldım ve oda fark yarattı. Şöyle ki;




Doni'nin pas yüzdelerine bakacak olursanız orta sahada ne kadar katkı sağladığını göreceksiniz. Zaten lig ortalamasıda bazı şeyleri ortaya koyuyor. Ben ucuz ve maddi açıdan alabileceğim bir oyuncu diye aldım ama sandığımdan iyi çıktı. 1-2 sene bizi rahatlatsın yeter. Sonra yetersiz gelecek zaten.


ECC'den elendik ne yazık ki. Avrupa Ligi'nde ise emin adımlarla gidiyoruz.

Ligde 6 maçta 21 atıp 4 yedik.

Avrupa'da 6 atıp 2 yedik.

Kısacası ilk 6 haftamız çok sağlam geçti. Ama bunu sürdürebilmek önemli. Bu taktiği her takımda deneyebilirsiniz. Dediğim gibi kanat oyuncuları çok önemli. Bende Kerim ve Gökhan Töre mütiş işler yapıyor. Olcay'ın sakatlığını çok iyi değerlendirdi Kerim. Bir daha formayı kesmeyeceğim ondan gibi. Zaten gelecek vadediyor.

Ligde aldığımız flash bir sonuç;


Taktik link: http://bit.ly/1xAa71a

0 yorum:

Yorum Gönder