15 Kasım 2014 Cumartesi

Analiz "Pavel Savitskiy"

Merhabalar,

sizlere bugün bir oyuncudan bahsetmek istiyorum. Oyuncumuzun ismi  "Pavel Savitskiy". Beyaz Rusya uyruklu genç oyuncumuz henüz 20 yaşında ve kendi ülkesinin Neman Grodno takımında mücalede ediyor. Oyunun başında bu oyuncuyu 150 bin Euro'ya satın alabilirsiniz. Çok yetenekli, devamlılığı yüksek, teknik kapasitesi yüksek bir genç.




Ben Beşiktaş'a aldım ve kanat olarak oynatıyorum (AML). Şu an henüz ligin başı, 8 hafta geride kaldı ancak ben hemen zaman kaybetmeden paylaşmak istedim. Sezon sonunda tekrar eklerim bu başlık altına grafikleri.

Oyuncuyu ister geleceğe yatırım olarak, ister as oynatmak için alabilirsiniz. İkinci ya da üçüncü liglere de gidebilir diye düşünüyorum çünkü oynadığı lig çok düşük kalitede bir lig. O yüzden alt liglerin yıldızı olabilir geldiği anda. İlerde ise bence uluslararası bir kanat oyuncusu olabilir.


Yeşil ile işaretlediğim yerler yaşına oranla iyi olduğu özellikleri, kırmızı olanlar ise gelişmesi gereken özellikleri.


Ligde bütün maçlarda oynadı ilk 8 haftada. Yukarıda gördüğünüz gibi 5 golü ve 1 asisti var. Sol kanattan ceza sahası içersine doğru katedip çok iyi şutlar çıkartabiliyor kalecinin uzanamayacağı noktalara.


Çok yönlü bir oyuncu. Ortasahanın hemen her yerinde oynayabiliyor. İsterseniz MC mevkisinde de alıştırabilirsiniz ama bence kanat için uygun bir oyuncu gerek yok pek.


Tabi ki yukarıdaki resim biraz da taktiğinize bağlı ama ben 4-2-3-1 oynattığım için grafik bu şekilde yayıldı. Gördüğünüz gibi ortasahanın gerisine kadar gelip top alıp ceza alanı içerisine doğru yönelmekte.





Form durumunu detaylı bir şekilde bu grafikten inceleyebilirsiniz.

" Resimleri büyütmek için tıklamanız yeterlidir. "


0 yorum:

Yorum Gönder