17 Kasım 2014 Pazartesi

Alın Size Cillop gibi 2. Lig takımı !

Tabi ki İngiltere dediğinizde bütün futbol anlayışları değişiyor ancak yine de tesislerini görünce insan hayret ediyor. Bahsettiğimiz takım İngiltere Sky Bet Championship Ligi takımlarından Brighton. Öncelikle oyuna başladığınızda kasanızda 30 milyon Euro olacak. 161 milyon Euro'luk bir kredi geçmişi var ancak geri ödemesiz olarak görünüyor. Buda bize maddi anlamda zorluk çekmeyeceğimizi söylüyor.






Üstte gördüğünüz gibi bir de yaklaşık 4.5 milyon Euro'luk bir transfer bütçemiz bulunmakta.

Takımın en dikkat çekici özelliği alt yapısı ve antrenman sahalarının güzelliği. Editören girip baktım ve en az Arsenal, Barcelona vs gibi takımlar kadar yüksek ve kaliteli. Bir merak edip baktım görsellerden gerçek hallerine ve şok oldum. Size bunlardan bir kaçını göstermek istiyorum.





Şu tesislerden çıkacak oyuncuları düşünebiliyor musunuz?

Bunun dışında çok da güzel bir stadyumu var henüz 2011 yılında yapımı bitmiş. 30303 kapasiteli harika modern bir stadyum.




Eğer diyorsanız ki "ben tesisleri berbat bir kulüpte başlamak istemiyorum, bunun yerine üst düzey tesisleri olan ve gelişime açık bir takım yönetmek istiyorum" alın size on numara beş yıldız Brighton.

Kulüp geçmişine göz attığımızda;



Artık takımı şekillendirmek sizin elinizde. Paranız var, tesisleriniz var, bahaneniz?

0 yorum:

Yorum Gönder