11 Mayıs 2013 Cumartesi

Taktiği Keşfedelim (TACTIC- 3-1-5-1 Amen | 13.3.2 (BÖLÜM 2) | BUCASPOR KARİYERİ

Tekrar merhaba,

Sizlere bir önceki konuda paylaştığım taktiğin devamında olanları paylaşacağım.

Taktiğimiz ile birlikte ilk sene Süper Lig'e çıktıktan sonra düşmeme savaşı içerisinde ligi  14. olarak tamamladık.




Bu ilk ve tek zaman kaybımız olmalıydı ve gelecek sene için güzel bir kadro kurmalıydık. Regenler henüz fazla çıkmadığı ve belirginleşmediği için tecrübeli oyuncular almayı düşündüm. Bu vizyon ile kurduğum kadro işime yaradı ve inanılmaz bir lig mücadelesine girdim 3. sezon ile birlikte. Son haftalara kadar lider ile mücadelemizi sürdürdük ve son 1 ay puanlar kaybettik. Bütün bunlara rağmen son hafta Gençlerbirliği berabere kalsa ve bende iddaası bulunmayan Orduspor'u yenersem resmen Şampiyonlar Ligi'ne gidecektim. Şans benden yanaydı, Gençlerbirliği Kasımpaşa ile berabere kalmıştı. Ben 2-1 öndeydim ama ne var ki 86.dakika da yediğim o gol beni mahvetti. Ama kendimi 3 sene içerisinde UEFA'ya götürmenin tesellisi ile tekrar yeni baştan yapılanmaya girdim. Artık yavaş yavaş regenler almaya başladım ve tabi ki yine tecrübeliler de takım içerisinde yer aldı.



Ön elemeleri geçtim ve gruplara kaldım. Grubum neredeyse Şampiyonlar Ligi düzeyindeydi. Biraz hayal kırıklığına uğradım. Belki biraz da olsa olan şansım, başkanımın forvetime gelen 3.7 Milyon Euro'luk teklifi bana sormadan kabul etmesiyle birlikte bitiverdi. Aldığım regen henüz çok toydu ama neyse ki sözleşmesi biten Umut Bulut'u almıştım. O beni sezon boyunca taşıdı bir nebzede olsa. İyi kötü bir sezon geçirdik.



Geçen seneki o fırtına bu sene yoktu nedense. O ruhu yakalayamadık bir türlü. Ama yavaş yavaş kadronun iskeleti oluşuyor ve her sene rötasyon yapmaktan kurtuluyordum. Hem artık ligde herkes bir Bucaspor gerçeğini kabul etmişti. Lig başlarken artık hedefimiz sadece ama sadece Avrupa idi. Ama tabi ki artık önümüzdeki sezon tek hedefim yalnız Şampiyonlar Ligi değil aynı zaman da ligde şampiyonluk olacak. İşte 2015/2016 sezonunun son durumu. Yine UEFA'da mücadele edeğiz.


Şu an 2016 / 2017 sezonunu açmış bulunmaktayım ve kariyere devam ediyorum. Hazırlık maçlarını tamamladım ve UEFA ön elemenin ilk turunu tarihi bir farkla geçtim. Bakalım önümüzdeki günler neler gösterecek...


Tabi ki bu arada sizlere yıldızlarımızı göstermek isterim;

Şili'li yıldızımız Luciano Tello:


Hırvat ortasaha oyuncumuz Slavica:


Brezilyalı forvetimiz Dionny:


Son olarak Kolombiya'lı kalecimiz Arenas:


Tabi ki bunlar sadece bir kaç tanesi.

Gelecek sezonları da yakında paylaşacağım sizlerle...

0 yorum:

Yorum Gönder