13 Mayıs 2013 Pazartesi

Taktiği Keşfedelim (TACTIC- 3-1-5-1 Amen | 13.3.2 (BÖLÜM 3) | BUCASPOR KARİYERİ

 - BUCASPOR'UN YÜKSELİŞİ  -


Taktiğimiz ile yükselişimiz sürüyor. Koca bir sezonu daha atlattık ve son durum gerçekten çok parlak. Türkiye Süper Ligi'ne artık "bizde varız!" diyebiliyoruz. 

Güzel ve verimli bir sezon geçirdik. Özellikle geçen yazımda size tanıttığım iki oyuncu beni liderliğe kadar taşıdı, Slavica ve Tello. Slavica ligde asist kralı olurken Tello ise sezonun bitimine 2.5 ay kala büyük bir sakatlık geçirdi ve sezona erken veda etti.


Bu iki oyuncunun gelişimlerindeki son durumu göstermek istiyorum sizlere;

Slavica:


Tello:


Bu iki oyuncu ortasahamın Xavi ve İniesta'sı oldu diyebilirim. Paslaşmaları, sağa ve sola top dağıtımları, gönderdikleri uzun paslar ile beni liderliğe taşıyan başroldeki iki isim oldular. 

Ekstra olarak bahsetmem gereken çok önemli bir kaç futbolcu daha var. Bunlar regen değil. Saymam gerekirse;

Ortasahanın ortasında oynattığım Manu Molina gerçekten devamlılığı olan ve sezon boyunca 7.50 ortalamanın altına düşmeyen bir oyuncu. Çoğu zaman yabancı kontenjanına takılıp oynatamadım ama oynattığım zaman da %90 verim aldım diyebilirim.

Ortasaha da yabancı kontenjanına rağmen oynatmaya çalıştığım bir diğer oyuncum ise Willian Magrao. Bu da regen değil ve yine bu oyuncu da Molina gibi devamlılığı yüksek ve yüksek ortalamaya sahip bir oyuncu. Ne zaman şans versem yüzümü kara çıkarmıyor.

Son olarak Yiğit İncedemir'den söz etmek istiyorum. Çok enteresan bir oyuncu. Her sene kart yeme rekoru kırıyor.  Ligde en fazla kırmızı ve sarı kart gören oyuncu oluyor ama oynadığı her maçta da çok harika işler çıkartıyor. 32 yaşına geldi artık ve onun yerine bir oyuncu bulmam şart. Tabi ki yine yerli olması lazım.

Bir de bu sene savunmamızda görev alan genç bir kardeşimiz vardı. Şu an 20 yaşına geldi ve bu sene harika işler çıkardı. 2012 / 2013 sezonunda Çamlıdere Şekerspor altyapısından çıkan bir regen. Geçen sene başında Mersin İ.Y.'dan 650 bin Euro'ya almıştım ve beni utandırmadı. 27 lig, 8 Avrupa maçında görev aldı ve üstüne düşen her görevi yerine getirdi diyebilirim.



Yine geçen sene kadroma kattığım "Geleceğin Cordoba'sı" olarak gösterilen Kolombiyalı file bekçimi de atlamak istemiyorum. 7.07'lik bir ortalama ile sezonu bitirdi ve 32 lig maçında görev aldı. Kolombiya milli takımının kalesini de korumakta.



Lig bu sene benim için fazlasıyla kolay geçti diyebilirim. Sürekli lider götürdüm zaten. Pek zorlayan bir takım çıkmadı. Bundan sonra da artık sürekli lider olurum diye düşünüyorum. Artık iş Şampiyonlar Ligi'ni almaya kaldı.



Ve son olarak puan durumumuz da şu şekilde oldu:



Gördüğünüz gibi Avrupa'da da ismimizi duyurmaya başladık. Şanssız bir Stuttgart maçı oynadık ama bu sene Şampiyonlar Ligi'ndeyiz. Kolay bir gruba düşersem oradan gelecek paralarla gelecek sene için harika bir kadro kurmayı planlıyorum. 

Şimdilik bu kadar.

0 yorum:

Yorum Gönder