7 Temmuz 2018 Cumartesi

Alt ligleri hızlı çıkmak isteyenlerin "Durduralamaz Taktiği"


Herkese merhaba!

Uzun süredir taktik paylaşımı yapmıyordum. Genelde her sene yabancı sitelerde bütün taktikleri araştırırım, ona göre kendi taktiğimi geliştirir ve yorumlarım. Bu sene fazla inceleme fırsatı bulamadım ancak bir taktik ilgimi oldukça çekti. Fethiyespor kariyerinde bu taktiğin fazlaca etkisi oldu. Kariyerin devamını sizlerle pek paylaşmaya zaman ayıramasam da devam ettim ve Süper Lig'e çıkmayı başardık. Üstelik her yıl bir lig çıkarak 2 yılda süper lige çıkmayı başardık. Taktik fazlasıyla başarılı. Yeter ki doğru oyuncuları takımınıza monta edin.




Diziliş ve görevlerimiz bu şekilde. Söylediğim gibi pozisyonlara uygun oyuncular bulmaya çalışın. Kalburüstü oyunculara gerek yok arkadaşlar. Ben gayet vasatın biraz üzeri oyuncularla PTT ve Süper Lig'de iş yaptım. Süper Lig'e çıktığım ilk yıl bu oyuncularla 6. oldum. Biraz daha iyi oyuncularla neler yapabileceğinizi siz düşünün.

Aşağıda ise takım talimatlarını görebilirsiniz.




Her taktik sabır ister bunu unutmayın. Başlarda kötü başlayabilirsiniz ama biraz sabır ettikten sonra taktiğin işlediğini göreceksiniz. Sizlere kariyer ile alakalı bazı görseller paylaşmak istiyorum taktiğin işlevi ile alakalı.  (görsellere tıklayarak büyük ve ayrıntılı şekilde görebilirsiniz)


2017 / 2018  2.Lig Beyaz Grup


2018 / 2019  PTT 1.Lig


2019 / 2020 Süper Lig


Süper Lige çıktığımız ilk sene 6. olduk ve 2. ile aramızda sadece 4 puan vardı. İlk seneden şampiyonalar ligine gidebilirdik ama maalesef olmadı. Ancak Türkiye Kupası'nda tarih yazarak final oynadık. Finalde kaybetsek de bizim için bir gurur oldu.


Taktik oldukça başarılı, arayışta olanlar deneyebilir rahatlıkla.

Ben antrenmanları yardımcıma bırakırım hep ancak oyuncuların bireysel antrenmanını kendim üstlenir ve birebir ilgilenirim altyapıdaki en genç oyuncuya kadar.

Taktiği kullanıp beğenenler aşağıda yorum kısmına görsel veya yorum paylaşırsa, diğer indirecek olanlar için de faydalı olur.

Taktik linki: tıklayınız

0 yorum:

Yorum Gönder