29 Ocak 2017 Pazar

BÖLÜM #20 - SON -




Uzun bir aranın ardından herkese tekrar merhaba. Yeni blog ara yüzümüzle ilk yazımızı bugün yayınlamış olalım.

En son sayıyı video şeklinde yayınlamıştım ve bundan sonra video olarak yayınlayacağımı söylemiştim ancak bu karardan vazgeçip yazı ile devam etmeye karar verdim. Video kayıtları olacak arada rehber niteliğinde.

2022/23 yılı sona erdi. Bu yılı hızlı bir şekilde anlatacağım ancak diğer bölümlere eskisi gibi devam edeceğiz. Bu aralar yoğunluk sebebiyle fazla üzerine düşemedim ama sizleri de bekletmek, meraklandırmak istemiyorum.

Uefa Avrupa Ligi'nde çok ciddi bir başarıya imza attık. Gruptan çıkıp sırasıyla Benfica ve Sevilla'yı eleyip çeyrek finale kalmayı başardık. Çeyrek Final'de Watford ile karşılaştık ancak ilk maçta 10. dakikada sol bekimizin gördüğü kırmızı kart ile 10 kişi kaldık. 5-2 kaybettik. İkinci maçta da toparlayamayınca malesef böyle bir karşılaşmada elendik. Yensek Uefa'da yarı final görecektik. Ligde ise malesef 5 puan farkla 2. olduk. Seneye artık ciddi ciddi belli sınıfları atlamış oyuncular alacağım. Hatta şöyle söyleyeyim, sadece savunmama bu tarz oyuncular takviye etmeyi düşünüyorum. Şampiyonlar Ligi'nde mücadele etmek için daha fazla geç kalmak istemiyorum. Artık sene 2023 oldu ve ciddi başarılar gelmesi gerekiyor.

Bu arada kendi sahamıza taşındık sezon sonu itibari ile. Artık üvey evlat muamelesi görmeyeceğiz.


Vizyonsuz başkanımız 10 bin kişiye kadar geliştirebileceğimizi söyledi. Muhtemelen 4-5 yıl içinde tekrar stadyum yapılacak.

Gelecek bölüm yeni sezon planlamasını, transferlerini ve maçları sizlerle paylaşacağım. Bu bölümü biraz hızlı geçtik, bundan sonra daha düzenli olacak. Herkese bol fm li günler.

0 yorum:

Yorum Gönder