18 Temmuz 2016 Pazartesi

Taktik | date! 442 (from the chicken wing author) someone struck gold



Selamlar!

Efenim sizlere Football Manager 2016 'nın (bence) en iyi taktiğini sunmak istiyorum. Veeeeee karşınızdaaaaaaaaaaaaaaaaaa "date! 442".

Emin olunuz bir çok taktik denedim. Hepsi de eminim ki işe yarıyordur ama kısa vadede kanımca en çok iş gören bu. Katılırsınız katılmazsınız size kalmış ancak ben sizlere resimlerle bunu kanıtlamak isterim. 

İngiltere 3. Lig ekibi Coventry ile yapıyorum şu aralar kariyer. Kuzenle birlikte Multiplayer yapıyoruz. Şu an benim için işler bir hayli iyi gidiyor (taktik sağolsun), ancak onun için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Neyse karıştırmayalım şimdi onu :)

Bu görselleri taktiği aldığım forumda da paylaştım.


Pek fazla çene yormak istemiyorum. Sizleri görsellerle baş başa bırakayım efem!

(Görselleri büyütmek için üzerine basarbilirsiniz)





- SEZON 1 - 



- SEZON 2 - 



- SEZON 3 -



0 yorum:

Yorum Gönder